Saturday, December 10, 2011

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ၿမတ္စြယ္ေတာ္ဖူး တစ္ေန႔တာ အေတြ႕အၾကံဳ။

ဒီေန႔မွပဲ ဆိုဒ္ၿပင္တာၿပီးေတာ့တယ္။ လူကို ေခါင္းေတြကို မူးေနာက္ေနတာပဲ။ 8.12.2011 က တရုတ္ၿပည္သူ႔သမၼတႏိုင္ငံက ပင့္လာတဲ့ ဗုဒၵၿမတ္စြယ္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ မန္းေလးကို ေရာက္လာပါတယ္။ အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လဲ 9.12.2011 မွသြားဖူးၿဖစ္တယ္။ လူက သိပ္မရွိပါဘူး။ ေစာေသးလို႔လဲၿဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လဲ စြယ္ေတာ္ကုိ နီးနီး ကပ္ကပ္ဖူးခ်င္တာနဲ႔ အနီးဆံုးလိုင္းကို ၀င္တန္းစီလိုက္တယ္။ ပထမက တစ္တန္းကို တစ္ေယာက္ စီရတာပါ။ ေနာက္ေတာ့ ဘယ္လိုၿဖစ္သြားလဲ မသိဘူး။ တစ္တန္းကို ႏွစ္ေယာက္ၿဖစ္သြားေရာ။ အဲ့အခ်ိန္ထိ ဘာမွမၿဖစ္ေသးပါဘူး။ ေခ်ာင္ပါေသးတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ဘယ္ေတာကတက္လာတဲ့ ဟာေတြမွန္းမသိဘူးၾကာကေန ဇြတ္၀င္တိုးေတာ့တာဗ်ာ။ တစ္တန္းကို သံုးေယာက္ၿဖစ္သြားေရာ။ အဲ့မွာ ကၽြန္ေတာ္က တိုးလို႔မရေတာ့တဲ့အတြက္ ေနာက္ကေနပဲ ေအးေအးေဆးေဆးတန္းစီဖို႔ေၿပာေတာ့ ဘယ္မွာတိုးလို႔လဲ ကိုယ့္အတန္းကိုယ္ စီေနတာပဲတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကိုေတာင္ ၿပန္ေဟာက္လိုက္ေသးသဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္လဲ အစေတာ့ ေဒါေဖာင္းသြားတာေပါ့။ ေနာက္ေတာ့လဲ သူတို႔ခမ်ာ ဖူးခ်င္လြန္းလို႔ၿဖစ္ရတာပဲေလလို႔ ကၽြန္ေတာ္မွတ္လိုက္ပါေတာ့တယ္။ အဲဒါကို ကၽြန္ေတာ္ေၿပာခ်င္တာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၿမန္မာလူမ်ိဴးမ်ားက တိုးရေ၀့ရတာကို ေတာ္ေတာ္၀ါသနာၾကီးပံုရတယ္။ ေဘးမွာလဲ တရုတ္ၿပည္က ဘုန္းေတာ္ၾကီးေတြနဲ႔။ သူတို႔ေတာ့မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ရွက္လိုက္တာဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၿမန္မာလူမ်ိဳးေတြ အဲ့ေလာက္ကိုပဲ Standard မရွိၾကေတာ့ဘူးလား။ ကၽြန္ေတာ္ေမးခ်င္တယ္။ ဖူးရမွာပါ။ စြယ္ေတာ္က ဘယ္မွ ထြက္မေၿပးပါဘူး။ ၿဖည္းၿဖည္းေပါ့။ အဲ့လိုၾကီးတိုးေနၾကေတာ့လဲ ၾကည့္လို႔ေတာ့မေကာင္းဘူးဗ်ာ။ ဘုရားလူၾကီးေတြက စြယ္ေတာ္ေရွ႕အရင္ေရာက္တဲ့လူကို ဆုခ်မယ္လို႔မ်ားေၾကၿငာထားေလသလားလို႔ ထင္မိတယ္။ ဆင္ၿခင္ၾကည့္ၾကဖို႔ပါ။
အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လဲ ဖူးၿပီးၿပန္လာခဲ့တယ္။ မိုးလဲခ်ဳပ္ေနၿပီမို႕ အၿပင္မွာ တစ္ခုခု၀င္စားခ်င္တာနဲ႔ အေရွ႕ဘက္က်ံဳးကေနပတ္ၿပီး ေတာင္ဘက္ကေနက်ံဳးကိုဆင္းၿပီး တစ္ခုခုစားမယ္ေပါ့ စိတ္ကူးၿပီး ၿပန္လာခဲ့တယ္။ အေရွ႕က်ံဳးေရာက္ေတာ့ ဆိုင္ကယ္ေတြကို တန္းစီေနတာပဲဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္လဲ မ်က္စိက အၿငိမ္မေနဘူး ၾကည့္မိလိုက္ေသးတယ္။ ေတြ႕လိုက္ေတာ့ အတြဲေတြ။ ေအာ္.....ခ်ိန္းေတြ႕ေနၾကတာပဲေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္လဲ ဒီလုိပဲေတြးမိၿပီး ဆိုင္ကယ္ဆက္ေမာင္းလာခဲ့တယ္။ တစ္ေနရာေရာက္ေတာ့ ေတြ႕လိုက္ရတာက အတြဲတစ္တြဲ သစ္ပင္ကိုမွီၿပီး စိမ္ေၿပနေၿပ Kissing လုပ္ေနၾကတာဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့မွာ မ်က္လံုးကိုၿပဴးသြားတာပဲ။ အရမ္းလဲ အဲ့ၾသမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿမန္မာလူမ်ိဳးမ်ား အဲ့ေလာက္ကိုပဲ အရွက္သိကၡာမရွိၾကေတာ့ဘူးလားဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းလဲ ၀မ္းနည္းသြားမိတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ကၽြန္ေတာ့ကိုေခၚၾကတယ္။ အဘိုးၾကီးေလးတဲ့။ သေဘာကေတာ့ ေခတ္မမွီဘူး၊ ေခတ္ေနာက္ၿပန္ဆြဲတယ္ေပါ့ဗ်ာ။ အဲ့ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေၿပာခ်င္တာက ေခတ္မွီတယ္ဆိုတာ ဘာလဲ? ဘယ္ေနရာမွာ ေခတ္မွီေနတာလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ေမးခ်င္တယ္။ အခုလို လူၿမင္ကြင္းမွာ အရွက္မရွိ စိမ္ေၿပနေၿပ Kissing လုပ္ေနတာကို ေခတ္မွီတယ္လို႔ဆိုရမယ္ဆိုရင္ ေစာေစာက ေခတ္မွီတယ္ဆိုတဲ့သူေတြ ဂုတ္ကေနဆြဲၿပီး နပန္က်င္းပစ္ဖို႔ပဲရွိေတာ့တယ္။ ကဲ။ စဥ္းစားၾကည့္ၾကပါ။ ကၽြန္ေတာ္ပဲ လြန္သလား။ ေတြးဆၾကည့္ၾကဖို႕ပါ။
အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လဲ ဆိုင္ကယ္ၿမန္ၿမန္ေမာင္းလာခဲ့တယ္။ ၿပီးေတာ့ Unity Hotel မွာ ဘာဂါစားမယ္ဆိုၿပီး ၀င္လာခဲ့တယ္။ အဲ့မွာဗ်ာ။ ဟိုတယ္ေပၚကေနဆင္းလာတာ ၿမန္မာအမ်ိဳးသမီး ႏွစ္ေယာက္။ လက္ထဲမွာ ေငြေရာင္ဘူးေလး ကိုင္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ကိုက မ်က္စိက အၿငိမ္မေနတတ္ေတာ့ လွမ္းၾကည့္လိုက္မိတာ အရက္ပုလင္းၾကီး။ ဟိုက္! လို႔ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္လန္႔သြားမိတယ္။ ဟုတ္တယ္ဗ်။ ဟိုတယ္က ၀န္ထမ္းတစ္ေယာက္ကို ေရခဲ ၀ယ္ခိုင္းၿပီး ထိုင္ေသာက္ေနလိုက္ၾကတာဗ်ာ။ ၿမန္မာလူမ်ိဴးမ်ားဟုတ္ပါေလစလို႔ ကၽြန္ေတာ္လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဟုတ္ပါ့ဗ်ာ။ ၿမန္မာမွ ၿမန္မာအစစ္။ ေရေရာတဲ့ပံုကို တစ္စက္မွ မေပါက္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ေလ စိတ္ထဲမွာ ၀မ္းလဲနည္း။ ေဒါသလဲထြက္။ ဘယ္သူ႔ကို ေဒါသထြက္လို႔ ထြက္ရမွန္းလဲ မသိတာနဲ႔ စိတ္တိုတိုနဲ႔ စားပစ္တာ ဘာဂါ ႏွစ္လံုးကုန္သြားပါေလေရာဗ်ာ.......။ :D

3 ဦးမွတ္ခ်က္ေရးသြားတယ္။:

  1. ဟုိတယ္ေတြ အင္းေတြ ဒီေလာက္ေပါေနတာ
    လူျမင္ကြင္းၾကီးေတာ႔မမုိက္ပါဘူးဗ်ာ

    ReplyDelete
  2. ဟုတ္ပါ႔ အေပၚကတစ္ေယာက္ေျပာသလုိပါပဲ
    ဘယ္ေနရာေရာက္ေရာက္ တုိတယ္ေတြေပါမွေပါ....မရွက္တတ္လုိ႔ျဖစ္မွာပါ
    follower သတိရတုန္းေလးလုပ္ခဲ႔တယ္ေနာ္
    မမဂ်က္ အေသအခ်ာခင္တဲ႔ jasmine

    ReplyDelete
  3. တုိ႕လဲမႀကိဳက္ဘူး တစ္ခါတစ္ေလ စဥ္းစားတယ္ လူအႀကည္႕ခံခ်င္လုိ႕ တမင္လုပ္ၿပေနသလားလုိ႕

    ReplyDelete

သင့္မွတ္ခ်က္တစ္ေၾကာင္းသည္ ကၽြႏု္ပ္အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ၿဖစ္သည္။