Thursday, January 12, 2012

Download မရသူမ်ား ခဏသည္းခံေပးပါ။

C Box မွာပထမဆံုး ညီေလး A ရာမင္း ကေရးသြားတယ္။ သူေရးတံုးက ဘာကိုဆိုလိုတာလဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္နားမလည္ဘူးၿဖစ္ေနလို႔ ၿပန္ေမးထားတယ္။ ခုေနာက္ပိုင္းက်မွ ကၽြန္ေတာ္သေဘာေပါက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ifile.it ကသူ႔ဆိုဒ္မွာအေကာင့္မရွိရင္ တစ္ခုခု ေဒါင္းဖို႔ဆိုရင္ သူေပးထားတဲ့စာကိုရိုက္ေပးရပါတယ္။ သူ႔ဆိုဒ္မွာအေကာင့္ရွိထားရင္ေတာ့ စာရိုက္ေပးစရာမလိုပါဘူး။ ခုတေလာမွာ ifile.it ၾကီးေခ်ာင္းဆိုးေနပါတယ္။ ေၿပာေတာ့လည္း မေၿပာသာပါဘူး။ သူ႕ခမ်ာ ကိုယ့္ပိုက္ဆံကိုယ္ထုတ္ၿပီး Free Hosting ေပးေနရတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔တင္ရတဲ့သူေတြကလည္း အားေတာ့အနာသားဗ်။ ဒါေပမယ့္လည္း ၿမန္မာၿပည္မွာ အဆင္အေၿပဆံုးက ifile.it ၿဖစ္ေနေတာ့ ဒီကေနပဲ တင္ေပးေနတာ။ ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တၿခား Hosting ေတြကေန Download Link ေတြထပ္ၿဖည့္ေပးပါဦးမယ္။ Zshare, Mediafire, Filesonic ေတြကေနထပ္တင္ေပးၿပီး Download Link ထပ္ၿဖည့္ေပးပါမယ္။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ သည္းခံၿပီးသာ ေဒါင္းလိုက္ၾကပါဦး။ ကၽြန္ေတာ္လဲ သိပ္အခ်ိန္မရေသးလို႔ပါ။ တစ္ခါမရရင္ ႏွစ္ခါ ၿပန္လုပ္ၾကည့္ပါ။ ရလာပါလိမ့္မယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း တစ္ခုခုေဒါင္းခ်င္ရင္ ႏွစ္ခါေလာက္ၿပန္ေဒါင္းရပါတယ္။ အဆင္ေၿပၾကပါေစဗ်ာ။

0 ဦးမွတ္ခ်က္ေရးသြားတယ္။:

Post a Comment

သင့္မွတ္ခ်က္တစ္ေၾကာင္းသည္ ကၽြႏု္ပ္အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ၿဖစ္သည္။