Sunday, October 9, 2011

စကားမစပ္ ေၿပာ ခ်င္ပါေသးသည္။

ဒီေန႔ စကားမစပ္ တစ္ခုေလာက္ေတာ့ေၿပာခ်င္ပါတယ္။ နည္းပညာအေၾကာင္းေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းပါ။ 10 တန္းေအာင္ၿပီးလို႔ ရတနာပံုဆိုက္ဘာစီးတီးမွာ ၀င္ခြင့္ေၿဖတာ ေဖာ္တင္တုန္းကလည္း စိတ္မပါလက္မပါနဲ႔ တင္လိုက္ေတာ့ ေဖာင္မွာ ရတနာပံုဆိုက္ဘာစီးတီး တစ္ခုပဲ ရွိတယ္။ မေန႔က ေအာင္စာရင္းထြက္ေတာ့ သြားၾကည့္တာ က်တယ္ဗ်ာ။ စိတ္ေတာ့မေကာင္းဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ မဟုတ္ပါဘူး။ အေမ့အတြကိ စိတ္မေကာင္းတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ စိတ္မေကာင္းဘူးေၿပာလဲရတယ္။ ၀မ္းနည္းတယ္ေၿပာလည္းရတယ္၊ ၀မ္းသာတယ္ေၿပာလည္းရတယ္။ စိတ္မေကာင္းဘူးဆိုတာကေတာ့ အိမ္က မိသားစုအတြက္ပါ။ ၀မ္းသာတာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အခု Physics ေမဂ်ာနဲ႔ပဲေက်ာင္းၿပီးေတာ့မယ္ ထင္ပါတယ္။ အဲ့ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ website ကို အခ်ိန္ေပးၿပီး လုပ္ေပးလို႔ရတာပါ့ဗ်ာ။ သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ ၀မ္းသာစရာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္ အခုအခ်ိန္အထိ Website ေရးေနတာ ကၽြန္ေတာ့ အက်ိဳး အၿမတ္အတြက္ တစ္ခုမွ မရွိ္ပါဘူး။ အားလံုးအတြက္ လုပ္ေပးေနတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ Website ေရးဖို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ေပးဆပ္ထားရတာ အမ်ားၾကီးပါ။ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ေရာ၊ လူေရာ၊ အခ်ိန္ေရာ၊ ေငြေရာ ႏွစ္ၿပီး လုပ္ေပးေနတာပါ။ ဒီအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ၿပန္ရတာ မရွိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ေပးဆပ္ထားရတာေတြပါပဲ။ ရတနာပံုဆိုက္ဘာစီးတီး စာေမးပြဲက်လို႔ ဘာလုပ္ရမယ္မွန္းမသိတာနဲ႔ ပို႔စ္ေကာက္တင္လိုက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ကတိေပးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ website ကို အရင္ကထက္ ပိုၿပီးေတာ့ ၾကိဳးစားေပးပါ့မယ္။ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေပးၾကပါဦးေနာ္။
အားလံုးကိုခ်စ္တဲ့
သန္႔သူရဦး
thantthuraoo@blumail.org

2 ဦးမွတ္ခ်က္ေရးသြားတယ္။:

  1. ႀကိဳးစားစားၾကတာေပါ့ဗ်ာ။

    ေအာင္ျမင္ပါေစ။

    ReplyDelete

သင့္မွတ္ခ်က္တစ္ေၾကာင္းသည္ ကၽြႏု္ပ္အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ၿဖစ္သည္။