Friday, October 28, 2011

I am not the admin of BHG.!


ဒီပို႔စ္ေလဒတင္လိုက္ရတာ အေၾကာင္းရွိပါတယ္။ တေလာက ကၽြန္ေတာ့္ဆရာ ကၽြန္ေတာ့ကိုေမးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ့္ကုိယ္ကို BHG က အက္မင္ပါဆိုၿပီး ေမးလ္ေတြလိုက္ၿဖန္႔ေနတာဟုတ္လားလို႔ေမးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းအဲ့တံုးကေတာ့ ေပါ့ေပါ့တန္တန္ပဲ မဟုတ္ေၾကာင္းေၿပာလိုက္ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့လည္း ေမ့ေမ့ေပ်ာက္ေပ်ာက္ပါပဲ။ ေနာက္ပိုင္း ကြန္နက္ရွင္မေကာင္းတာေၾကာင့္ရယ္၊ အလုပ္မ်ားေနတာရယ္ေၾကာင့္ အြန္လိုင္းမတက္ၿဖစ္ေတာ့တာ ၾကာသြားပါၿပီ။ ဟိုတစ္ေန႔က အြန္လိုင္းတက္လိုက္ေတာ့ rootcreator ကကၽြန္ေတာ့ကိုေမးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အဲ့ေတာ့မွ ေခါင္းနားပန္းၾကီးသြားပါေတာ့တယ္။ ဒါဟာ ဘယ္သူၿဖန္႔ေနတာလဲ၊ ဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ၿဖန္႔တာလဲ ကၽြန္ေတာ္ မသိေသးပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါတည္းရွင္းၿပလိုက္ပါ့မယ္။ အရင္က ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းအေကာင့္ zinwaiphyoe@gmail.com ကိုသံုးပါတယ္။ အဲ့အေကာင့္မွာ Display Name က Ko Thant Thura Oo ပါ။ အဲ့ဒီအေကာင့္မွာ BHG Face Book ဆိုၿပီးေတာ့ လင့္ခ္တစ္ခုေပးလို႔ ၀င္ၾကည့္လိုက္ကတည္းက အေကာင့္ပါသြားတာပါ။ အဲဒီအေကာင့္နဲ႔ ၿဖန္႔တာလားေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မသိပါဘူး။ သူငယ္ခ်င္းတို႔ Mail ထဲမွာလည္း အဲ့ေမးလ္ေရာက္ေနရင္ ကၽြန္ေတာ့္အေကာင့္ thantthuraoo@blumail.org ကို Forward လုပ္ေပးပါ။ ကၽြန္ေတာ္ အဲ့ေမးလ္ကို တစ္ခါမွ မၿမင္ဖူးပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ တရား၀င္ရွင္းတာပါ။ BHG - Blink Hacker Group Admin ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္ပါ။ BHG ကအစ္ကိုမ်ားကိုလည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ BHG ကိုေလးစားပါတယ္။ BHG Website က Followers ေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ္ Follow လုပ္ထားတာ ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။ သန္႔သူရဦး (နည္းပညာ) နာမည္နဲ႔ Follow လုပ္ထားတာပါ။ BHG အဖြဲ႔ ဖ်က္သိမ္းမယ္ဆိုတံုးကလည္း ကၽြန္ေတာ္ မဖ်က္သိမ္းဖို႔ေတာင္းဆိုခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ထပ္ ထပ္ေၿပာခ်င္ပါေသးတယ္။ BHG - Blink Hacker Group Admin ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္ပါ။
ေလးစားစြာၿဖင့္
သန္႔သူရဦး

0 ဦးမွတ္ခ်က္ေရးသြားတယ္။:

Post a Comment

သင့္မွတ္ခ်က္တစ္ေၾကာင္းသည္ ကၽြႏု္ပ္အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ၿဖစ္သည္။